Aantal berichten : 1476 Registratiedatum : 31-12-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma feb 07, 2011 11:28 pm
Aris glimlachte. 'We hoeven niet gaan stressen, gewoon rustig aan. We hebben alle tijd toch?' zei ze glimlachend. Ze maakte haar hand niet los van de zijne. 'Ik neem denk ik Kiyo. Behalve als hij neit wil, dan mijn moeder of broer.' zei ze rustig. Aris glimlachte. 'Het komt allemaal welgoed schat.' zei ze glimlachend. Ze keek even liefdevol naar Leonardo.
Desh Level 3
Aantal berichten : 981 Registratiedatum : 10-01-11
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 9:16 am
Desh glimalchte "We hebben inderdaad, zolang als we willen." hij glimalchte naar haar. "Hij is echt schattig he?" zei hij terwijl hij naar Leonardo keek, De baby kronkelde emt zijn staart en probeerde die zelf te vangen, net zoals dat babys erachter moesten komen dat die voeten door hen bestuurbaar waren, moest leo nog ontdekken dat hij de macht had over zijn staart.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 5:25 pm
Aris glimlachte. 'Ja, hij is echt heel schattig. Dat heeft hij trouwens niet van een vreemde.' zei ze glimlachend. Ze doelde op Desh. Aris hield haar hoofd op zijn schouder en streelde Leonardo. 'Ik leg hem heel even in de box. Mijn benen beginnen te slapen.' zei ze tegen Desh. 'Of wil jij hem liever de hele tijd op schoot hebben?' vroeg ze voor ze opstond. Aris glimlachte en streek door Leonardo's haren heen.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 9:04 pm
Desh lachte "Leg hem gerust even neer" hij bleef zelf nog zitten en nam nog een slok wijn. Hij hield wel van de huidige indeling van zijn leven.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 9:15 pm
Aris glimlachte. Ze stond op en legde Leonardo in zijn box. Daarna ging ze weer bij Desh zitten en glimlachte vrolijk naar hem. Ze pakte haar wijn eventjes en nam een klein slokje. Aris was weer eens uitermate vrolijk en dat kon eigenlijk moeilijk verpest worden vandaag. Ze keek even naar het raam maar daarna weer naar Desh.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 9:29 pm
ik vind het geniaal dat aris ookk ruzie heeft met kachiri
Desh glimalchte en nam nog een slokje wijn en kustte haar op haar wang. "Je word er inmiddels doodziek van, maar ik kan het neit laten je te zeggen ho blij ik ben met jou, en leo." hiij glimalchte naar haar "Het zal jou misschien neit opvallen, maar de komst van jou in mijn leven heeft mijn geweten tot leven geroepen" hij lachte
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 10:07 pm
Echt wel..xD ____
Aris glimlachte naar Desh en keek naar hem. 'Nee, ik word nooit ziek van jou.' zei Aris tegen hem. 'En Leonardo vast ook niet.' zei ze tegen hem. Ze kuste hem op zijn wang en streelde over zijn been. 'Had je daarvoor geen geweten dan?' vroeg ze hem. Aris keek naar hem. Ze wist niet echt hoe hij was voor haar komst e wilde niet in zijn verleden graven. Zo was ze neit echt.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 10:43 pm
Desh lachte "Een beetje. Hij was gewoon neit zo actief. Je meot weten dat ik voor jo iedereen die ik neit mocht aanpakte als kachiri. En ik pestte haar om eht feit dat ze een vriendje neemt om hem te dumpen als hij haar een kind bezorgd, of neit snel genoeg" hij rolde emt zijn ogen "Dom kind."
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 10:49 pm
Ze keek naar hem. Met amberkleurige ogen. 'Ik vind het slecht wat ze doet. Echt slecht.' zei Aris tegen hem. 'En misschien is het maar beter dat je geweten een beetje begint te eten. Dan maak je misschien meer vrienden dan alleen Gillian.' zei ze tegen hem. Ze zou hem niet Lunch noemen. Zo was ze niet.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:03 pm
desh knikte. Zijn rode ogen keken waarempel ene beetje schuldig "Ik weet het." hij haalde diep adem "Daarom is het zo geweldig dat je dit bij me oor mekaar kreeg. Ik moet echt toegeven dat ik nogsteeds het meest geniet van leedvermaak, eigelijk best erg."
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:07 pm
Aris glimlachte. 'Je mag er van genieten zolang je de ander niet depressief maakt. Want dan houd ik je binnen en ga ik wel jagen op dieren en drink je gewoon binnen voor ik weet niet hoe lang.' zei ze waarschuwend. 'Je mag van mij best mensen plagen, maar ga niet te ver.' zei ze glimlachend. Aris keek naar Desh en streek over zjn wang. Ze wist haast zeker, en dat hoopte ze ook echt dat ze het goed had, dat ze dat nooit hoefde toe te passen.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:09 pm
Desh legde een hand op zijn hart "Ik beloof je dat ik mensen neit deprisief zal maken zolang jij bij mij blijft" hij glimalchte toen weer zijn geweldige charmate glimalch "Ik hoop dat ik die belofte tot mijn dood meot houden."
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:12 pm
Aris glimlachte. 'Dat hoop ik ook. Aangezien ik zolang wel bij je wil blijven.' zei ze glimlachend. Aris pakte daarna zijn hand vast en speelde met zijn vingers. Ze drute zachtjes weer haar lippen op de zijne. Ze kon nog steeds niet echt van hem af blijven.
__ Ik wissel even van laptop.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:18 pm
zat u ook in de familie, zo ja, zal ik geoffrey nog aanmaken
Desh glimalchte "Daar hoopte ik al op" hij beandwoorde haar kus met een kus van hem. Hij legde zijn vrije hand op haar onderrug. hij zette het wijnglas op een bijzettafel en speelde met de nu vrije hand met haar haar. "Je bent mooi."
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:27 pm
Nee, zat ik niet bij..
Aris glimlachte. Ze legde haar voorhoofd even tegen zijn schouder aan. 'Jij ook..' zei ze glimlachend. Ze drukte een paar kusjes in zijn en en sloeg een arm om hem heen. Ze hield hem zo dicht mogelijk bij haar. Ze wilde hem liever niet meer loslaten. Ze vond het wel een mooi moment om de tijd even stop te zetten. Ze genoot zeer van het moment.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:31 pm
Desh kustte haar in haar nek. Al ontweek hij als altijd standaard haar slagader. Hij wilde gewoon zoveelmogenlijk ongelukken gekomen. Hij streek met een hand door haar haar en keek haar toen recht aan met sprankelend rode ogen van geluk.
doeidoei ik ga
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 08, 2011 11:34 pm
Slaaplekker!
Aris keek recht terug naar Desh met haar amandelkleurige ogen. Ze glimlachte gelukkig. 'Ik hou van je..'fluisterde ze zachtjes tegen hem. Alsof dat nog niet duidelijk geweest was. Aris glimlachte en streek een keer door zijn haren heen en haar hand bleef liggen, half in zijn nek, half op zijn shcouder en ze speelde met een plukje van de uiteinden van zijn haren.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 9:21 pm
Desh glimalchte en kust ehaar nog een keer, aleen nu op haar mond. Het was een lieve tedere kus. Hij legde een hand op haar middel en keek haar aan en verdronk in die mooie amberkleurige ogen die hem toelachten "UIk houd ook van jou" zei hij zacht.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 10:24 pm
Aris glimlachte vrolijk en kuste hem lief en passievol terug. Ze bleef hem even aankijken en legde kort haar voorhoofd tegen het zijne aan en glimlachte. Ze streek langs zijn hals. 'Dat weet ik, en dat vergeet ik nooit.' zei ze glimlachend en fluisterend tegen hem. Daarna drukte ze haar lippen weer zachtjes op de zijne.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 10:34 pm
Desh gliamclhte en beandwoorde haar kus gepassioneerd en vol liefde. Hij streek met zijn handen over haar rug. Hij hield van haar, en het verraste hem dat ze zelfs nu nog vlinders in zijn buik veroorzaakte.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 10:40 pm
Aris glimlachte een beetje tegen zijn lippen aarn. Ze streelde zijn hals en daarna zijn zij. Ze was zo verliefd op hem, eigenlijk kon ze het niet beschrijven. Het voelde gewoon eweldig en ze hoopte dat dat gevoel nooit weg zou gaan. Aris speelde met de uiteinden van zijn haren.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 10:47 pm
Desh glimalchte liefdevol naar haar en kustte haar neus "Aris, ht maakt me neit uit wat je zegt, in mijn ogen ben je het mooiste schepsel op aarde" hij glimalchte "HEt is jammer dat leo zo weinig op je lijkt behalve voor deze dan." hij kriebelde het gevoelige plekje bij ahar tijgeroortje.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 10:58 pm
Aris glimlachte en spinde zachtjes toen hij haar kriebelde. Ze legde haar hoofd even tegen zijn schouder aan. Daarna keek ze weer naar Desh. 'Ik ben blij dat hij op jou lijkt..' bracht Aris er tegenin. 'Hij heeft namelijk vast al genoeg slechte eigenschappen van mij.' zei ze zachtjes tegen hem.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 11:20 pm
Desh lachte "Slechte eigenschappen? VAN JOU?" hij alchte "Als hjij al slechte eigenschappen zou hebben zouden die waarschijnlijk van mij zijn" hij glimalchte naar haar "Ik ben hier" hij kuchtte en zei toen terwijl hij emt zijn vingers aanhalingstekens in de lucht maakte "Ik ben de sadistische vampier"
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 09, 2011 11:47 pm
Aris zuchtte. 'Ik heb ook slechte eigenschappen Desh!' zei ze tegen hem. 'En jij bent helemaal geen sadistische vampier! Jij bent net zo min een sadistische vampier als dat ik een levensgevaarlijke tijger ben.' zei ze tegen hem. Ze grinnikte. Ze had genoeg slechte eigenschappen. Ze werden alleen ook gecompenseerd door goede eigenschappen.