Techaye
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Techaye

A world in the future, a world that needs your help.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Zyliam - Stegiastan.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Desh
Level 3
Desh

Aantal berichten : 981
Registratiedatum : 10-01-11

Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptywo feb 02, 2011 9:03 pm

Desh grijnsde en kust ehar in haar nek en steeds verder naar boven. tussen de kussen door zei hij liefdevol tegen haar "Ik jou ook...heel erg"

de volende morgen

Desh opende zijn ogen slaperig door eht licht dat tussen de lichte gordijnen heenviel. Hij ging iets anders liggen en bedacht toen dat hij niet thuis was, en da er een wam lichaam in zijn armen lag. Desh gliamlchte slaperig en drukte een kus op Aris wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aris
Level 4
Aris

Aantal berichten : 1476
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptydo feb 03, 2011 12:07 am

Aris werd wakker van het kusje en keek naar Desh. 'Goedemorgen lieverd.' zei ze glimlachend en ze gaf hem een kusje. Al hoorde ze niet veel later Leonardo. Ze glimlachte, gaapte even en stond toen op. Ze trok even een pyamajurkje aan en liet toen naar Leonardo's slaapkamer. 'Hé lieverd.. Heb je honger?' vroeg e hem glimlachend terwijl ze met zijn vingertjes speelde. 'Kom, dan zal mama jou wat eten gaan geven. Ga je daarna papa goed wakker maken?' zei ze tegen Leo. 'En in bed blijven liggen jij!' zei ze tegen Desh. Ze vond het heerlijk om tegen Leo te praten ondanks dat hij niet terug praatte.
http://vivit.forumactie.com
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptydo feb 03, 2011 4:57 pm

/desh keek haar leifdevol na toen ze ELo ging halen, toen ze hem beval te blijven liggen deed hij automatisch zijn handen in de lucht "Ik zal neit bewegen mevrouw" zei hij met een speelse grijns.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyvr feb 04, 2011 7:42 am

Aris glimlachte en keek naar hem. 'Goedzo.' zei ze glimlachend en ze liep emt Leonardo naar beneden. Daar maakte ze een flesje melk voor hem klaar in de magnetron en gaf dat aan hem. Glimlachend keek ze naar hoe hij dronk en toen hij klaar was klopte ze zachtjes op zijn rugje. Daarna liep ze weer richting de trap.
Arwen
level 2
Arwen

Aantal berichten : 507
Registratiedatum : 17-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyvr feb 04, 2011 2:50 pm

Desh was braaf blijven liggen. Hij vroeg zich af waarom het zo belangrijk was dat hij hier bleef. Nu ja. Hij was weer lekker gaan liggen en ha zijn ogen dicht gedaan, voor zijn doen was het veel te vroeg. Hij gaapte.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyvr feb 04, 2011 6:01 pm

Aris liep met Leonardo de trap op en glimlachte. Ze keek naar Desh die zijn ogen gesloten en legde Leonardo op zijn buik en ging er naast zitten. Aris kietelde Leonardo zachtjes zodat die wild begon te spartelen. 'Maak je papa maar eens goed wakker.' zei ze plagend tegen beiden en ze grijnsde vrolijk.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyvr feb 04, 2011 6:05 pm

Desh schrok wakker uit zijn half slaap staat en lachte. Hij pakte Aris bij haar arm en trok haar naar hem toe en drukte een kus op haar wang "Leuk he, die neiuwe wekker" zei hij lachend. Hij ging overeind zitten en hield Leonardo vast. "Goeie morgen Leo" zei hij en hij drukte een kusje op het voorhoofd van zijn zoontje. "Zeg jij hebt nu al gegeten, maar papa heeft ook een beetje honger" hij glimalchte naar aris "Ik moet zo gaan eten" hij legde na even emt hm gespeeld te hebben Leo aan Aris en stond op en trok wat aan. Daarna liep hij naar Aris toe "Tijgertje vergeet jezelf neit te voeren" zei hij zacht voor hij haar kste.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyvr feb 04, 2011 6:10 pm

Aris grinnikte en hield Leonardo daarna vast. 'Geweldige wekker.' zei ze glimlachend. Ze keek de hele tijd naar Desh. 'Smakelijk..' zei ze glimlachend en ze kuste hem terug. 'Wij blijven lekker liggen nietwaar Leo..' zei ze grijnzend. Aris keek naar Desh. 'Maar ik zal, als ik weer een keer uit bed kom.. En ik weet niet wanneer dat is, zla ik wel gaan eten.' zei ze braafjes.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyvr feb 04, 2011 6:19 pm

Desh knikte en streek liefdevol over haar voorhoofd. "Veel plezier" hij liep door de deuren naar hun balkon en spreidde zijn vleugels en vloog richting het bos.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyza feb 05, 2011 11:41 am

Aris keek hem na en begon daarna met Leonardo te spelen. 'Zeg lieverd.. Zullen wij jou eens in bad gaan stoppen?' vroeg ze glimlachend aan Leonardo. Hij kraaide even en ze tilde hem op. Aris liep glimlachend richting zijn kamer waar ook een klein badkuipje stond, ze warmde snel het water op en legde Leonardo er daarna in. Ze hield hem goed vast en waste hem goed terwijl ik het liedje voor hem zong. Ik wist dat hij er rustig van werd.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyza feb 05, 2011 2:13 pm

Een paar uur later

desh landde op het balkon en liep naar binnen. Zoals gewoonlijk was het zo dat als hij regelmatig dronk het geen rotzooi hoefde te worden, dus er zat nog geen spatje bloed op zijn shirt. Hij glimalchte en liep via de slaapkamr het huis in benieuwd of Aris de bos rozen die hij in zijn ene hand heilr mooi zou vinden.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyzo feb 06, 2011 9:41 am

Aris zat op de bank met Leonardo op haar schoot ze speelde samen met hem en liet hem telkens grijpen naar het knuffelbeertje dat hij van Kiyo gekregen had. Die sliep ook bij hem, dat beertje. Ze glimlachte en keek naar haar zoontje. Ze was echt helemaal gek op die kleine en zou er alles voor doen. Aris grinnikte en liet hem even spelen met de beer toen hij die te pakken had gekregen.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyzo feb 06, 2011 3:10 pm

Desh drukte een kus op Aris' voorhoofd en ging naast haar zitten. "Hoe gaat eht met mijn tijgertjes?" vroeg hij emt een grote glimalch
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 5:08 pm

Aris glimlachte en keek naar Desh. 'Geweldig. Niet waar Leo?' vroeg ze glimlachend aan haar zoontje. Ze speelde met zijn handen. 'Ga je vader even vermaken. Dan pak ik even wat drinken voor mezelf.' zei ze grijnzend en ze keek naar Desh. Aris gaf hem Leonardo nadat ze een kusje op zijn voorhoofd geplant had en een kus op Desh' zijn wang. Ze grijnsde en keek naar beide. 'Jullie zijn schattig.' zei ze glimlachend.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 7:31 pm

Desh glimalchte een liefdevolle glimlach naar Aris "Jij bent het ook niet te vergeten" hij wendde zich toen naar het bundeltje schattigheid in zijn armen dat een poging deed zijn oren te pakken te krijgen.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 7:50 pm

Aris glimlachte en liep naar de keuken. Daar schonk ze wat drinken voor zichzelf in en ook een sapje voor Leonardo. 'Wil jij ook nog iets drinken lieverd?' vroeg ze aan Desh. Al gokte ze op niets of een wijntje. Ze pakte voor zichzelf ook wijn. Misschien ahd ze tijdens haar zwangerschap niets gedronken ervan maar dat wilde ze nu wel weer graag.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 10:43 pm

Desh lachte "Tuurlijk liefje, je weet denk ik wel wat" hij wist dat ze het wist, hij had het haar net nog horen denken. hij was blij emt zijn gezinnetje. het was origineel niet de bedoeling geweesd masar hij was er tegenwoordig maar al te tevreden mee. Hij bedacht zich ht gesprek met gilian van laatst "Ik was latst toen i met Leo was nog gilian tegen gekomen, ik weet dat je hem niet mag, amar hij was zelfs even vertederd door dat tijgerwezentje" hij herrinnerde zich dat gilian nog had gevraagd of hij een poeetvader kon zijn
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 10:56 pm

Aris schonk ook voor Desh in. Ze snoof zachtjes maar nam het allemaal in een keer mee en ging naast Desh zitten. 'Ik houd mijn opmerking in mijn gedachten.' zei ze tegen hem. Ze was namelijk benieuwd naar wat Gillian op de wereld zou kunnen zetten. Aris hield Leonardo rustig met drinken uit zijn tuitbeker en keek naar Desh. 'Ik weet wat je denkt. En ik vind het geen probleem aangezien het ook van Kiyo geen probleem was. Als hij zijn opmerkingen maar een beetje voor zich houdt als hij hier is.' zei ze tegn Desh met een glimlach.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:00 pm

Desh glimalchte "Ik vraag me ook af of lunch (flauw grapje esh drijgde ooit gilian op te vreyten als hij zijn kop niet hield) ooit een vriendin weet te krijgen" hij lachte "Maar ben blij dat je eht eer mee eens bent" hij pakte zijn glas aan en nam een slokje.

weetje dat desh en kiyo elkaar neit mogen is geheel natuurlijk, desh eet ht allerliefst hert en kiyo is een weerhert
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:03 pm

Whahaha, Genius.

Aris keek hem grijnzend ook. 'Je bent echt vreemd dat jullie zulke goede vrienden zijn. Maarja, soort zoekt soort nietwaar.'zei ze grijnzend en ze gaf hem een kusje op zijn wnag. Aris zette de tuit beter even op tafel. Zelf nam ze een slokje van haar wijn. Ze glimlachte vrolijk. 'Al verwacht ik dat er vast wel een oud en gerimpeld mensje op Gillian wacht.' zei ze plagend.

(Dit is een moment voor Lunch ombinnen te stormen en het moment te verpesten..xD Of om dat heel bezorgd om Leonardo te doen..xD Ik zi ehet al voor me.)
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:06 pm

Desh keek een beetje serieus "Daar hebt u een ebetje een punt, aleen ik weet ht waneer ik te ver ga, en hij neit" hij glimalchte en dacht even aan dei ene avond toen hij kachiri had gepest, het was achterafgezien heel wreed geweesd. Nou ja, niets meer aan te doen

als u benieuwd bent, cafe de paarse duif, kan neit missen
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:11 pm

Dat had ik al gelezen.. Daarom meet Aris nu ook met Karichi.. Twisted Evil Embarassed

Aris keek naar hem. 'Zolang je mij maar niet pest vind ik het best.' zei ze glimlachend. 'En daar heb je gelijk in.' zei ze rustig. 'Ach, laat hem ook gewoon maar een keer op bezoek komen. Het zit wel goed. Ik zal het hem wel vergeven, alleen zal hij van mij nooit een glaasje water krijgen.' zei tegen Desh en ze glimlachte. Ze legde haar hoofdop zijn schouder.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:16 pm

Desh streek emt een hand vdoor haar mooie, nu groene haar. En daarna keek hij naar jhet kleine ondertje emt de tijgeroren dat op haar schoot lag. Kleine leonardo, hun baby. Hij was zo ongelovelijk trots. Hij nam nog een slok wijn. "Weet madame al een dag waarop ze wil trouwen?" zei hij zacht. MEt zijn vrije hand speelde hij met haar hand. De hand met de roosvormige verlovingsring.
Aris
Level 4
Aris

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:19 pm

Aris glimlachte en keek even naar hun handen en daarna naar Desh. 'Ik heb nog geen precieze datum. Maar wel snel. Zeer snel. Heb jij misschien een idee? Oja, dan moet je wel met Lunch samen op zoek naar een goed pak voor jou.' zei ze glimlachend. 'Hmm.. Ik denk dat ik mijn getuige waarschijnlijk al heb..' zei ze. Ze doelde op Kiyo, en als hij niet zou willen dan zou haar moeder of haar broer haar getuige worden besloot ze. Aris keek even naar Leonardo en streek door zijn zwarte haren.
Desh
Level 3
Desh

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Emptyma feb 07, 2011 11:24 pm

Desh haalde zijn schouders op "Ik weet er ook nog geen. Jij mag dat kiezen" hij vervlocht zijn hand met de hare "Ik denk dat Lunch mijn getuigen word" hij glimalchte "Hij is toch mijn eerste soortvan vriend" hij dacht even na "Tja, er is gewoon nog een hoop te kiezen."
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan.   Zyliam - Stegiastan. - Pagina 2 Empty

Zyliam - Stegiastan.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Toneelvereniging - Stegiastan
» berggrot- stegiastan
» Het concertterein- stegiastan.
» De eilandstranden- Stegiastan
» Solight - Stegiastan.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum