Aantal berichten : 1476 Registratiedatum : 31-12-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Zyliam - Stegiastan. zo jan 30, 2011 11:35 pm
Dit is een niet heel groot dorpje dat aan de rand van het bos staat. Je kan er alles krijgen in de winkels en er is een groot marktplein en een muziekplein. Toch is het een weinig bezocht dorp omdat men niet zo van de donkere bossen houdt. Hier staat tevens het huis van Aris, Desh en hun kleine Leonardo. In Zyliam zijn ze al geaccepteerd. Zyliam is een vriendelijk dorp en de mensen leven met elkaar.
Regels: De gebruikelijke.
Desh Level 3
Aantal berichten : 981 Registratiedatum : 10-01-11
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 4:50 pm
Desh parkeerde hun outo voor het huisje en liep om de auo heen om het portier voor Aris open te doen. Hij glimalchte en druikte een kusje op haar neus voor hij naar Leos plekje liep ne hem uit zijn zitje haalde "We zijn er engeltje" het kleine jongetje gaapte en keek zijn vader toen aan met zijn grote ogen en wiebelde met zijn gestreepte oortjes. Desh glimalchte en wiebelde met zijn vleermuisoren
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 5:51 pm
Aris glimlachte en ze stapte uit. Daarna keek ze naar Desh en Leonardo en was trots op hem. Hoe goed hij met zijn zoontje kon opschieten. Ze vond het prachtig om te zien. 'Is dit het huis?' vroeg ze voor de zekerheid aan Desh en ze wees naar het vrij grote huis. Er stonden namelijk een paar huizen bij elkaar te koop. Ze keek glimlachend rond. Het zag er wle veilig uit.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 5:55 pm
Desh glimalchte "Dit is het. Toen jij nog moest rusten heb ik een verhuisbedrijf al wat meubels laten brengen. HEt is nogal standaard, maar ik vertrouw erop dat jij een iets betere meubelsmaak hebt dan ik" hij liep met Leonardo in zijn armen naar Aris en legde de sleutel in haar handen "Aan u de eer"
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 6:06 pm
Aris glimlachte. 'Dankje!.' zei ze glimlachend en ze drukte een kus op zijn lippen. Daarna liep ze naar het huis toe. Ze vond het een mooi huis. Ze stak de sleutel in het slot en zonder heel veel geluid opende de deur zich. Aris glimlachte en liep naar binnen terwijl ze nieuwsgierg en verwonderd rondkeek. Ze draaide zich even om naar Desh.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 6:28 pm
Desh glimalchte en liep naar de trap. Ookal was het best groot, het was wel lekker knuf en voelde als thuis. "Ik breng Leo naar zijn kametje, het is tijd voor zijn dutje, daarna kom ik met je rondlkijken"
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 6:39 pm
Aris knikte. 'Weltersuten Leo..' zei ze glimlachend en ze drukte een kus op zijn voorhoofd. 'Jij krijgt en strakjes een.' zei ze daarna glimachend tegen Desh.Rustig keek ze nog rond uit het raam. Het zag er al goed uit en ze voelde zich bijna gelijk al thuis.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 6:45 pm
Desh keek haar geacteerd gekwelt aan "Ik weet neit of ik zo lang kan wachten" hij grijnsd ene liep de trap op en legde Leo in zijn bedje. hij gaf het jongetje emt zijn tijgeroortjes een kusje op zijn voorhoofd voor hij naar beneden liep en zijn handen voor aris' ogen legde "Rara wie ben ik"
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 6:56 pm
Aris grinnikte. Ze pakte zijn handen vast en hield ze vast maar trok ze wat naar beneden. 'Hmm. Degene die mij nog steeds een bruiloft is verschuldigd.' zei ze plagend en ze drukte een kus op zijn wang. Mijn hoofd lag tegen zijn schouder aan.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 9:27 pm
Desh legde van achter zijn armen om haar middel en leunde met zijn kin op ahar schouder "Fout, de man die je nog een bruiloftverschuldigd is EN wie jij een kus verschuldigd bent" desh glimalchte en beet heel voorzichtig en zachtjes in haar oor.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:02 pm
Aris glimlachte. 'Zal ik dan mijn schuld maar inlossen.' zei ze glimlachend tegen hem en ze legde haar handen op de zijne. Ze was blij dat ze weer een stuk afgevallen was en niet meer zo dik was als een strandbal. Aris keek naar Desh. 'Die bruiloft komt wel.. Daar heb ik alle vertrouwen in..'zei ze glimlachend. Ze kuste hem even op zijn wang.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:07 pm
Desh glimalchte en trok haar dicht naar hem toe en kuste haar in haar nek. "HEt kust inderdaad wel beter zonder die bolle buik" zei hij tussen de kussen door. Hijn was uiteindelijk bij haar mond aangekomen en kuste haar liefdevol
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:10 pm
Aris kuste hem terug maar liet hem even los en draaide zich om. 'Nog iets makkelijker.' zei ze glimlachend en ze kuste hem daarna weer liefdevol.Ze wist nie wat ze zonder hem zou moeten. Aris streek zachtjes door zijn haren heen en glimlachte.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:14 pm
Desh legde ene hand op haar middel en de ander op ahar onderrug en trok haar dichter naar hem toe. Hij kuste haar liefdevol en streek met een hand over haar rug. na een lange poos maakte hij zijn lippen los van de hare. "Ik heb zo'n voorgevole dat die tour door het huis nog even gaat duren" fluisterde hij
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:20 pm
Aris grinnikte zachtjes. Ze streek over zijn schouder waar ze haar hand geplant had. 'Dat is niet erg. We hebben alle tijd en het huis loopt niet weg.' zei ze zachtjes glimlachend voordat ze hem weer kuste. De tour zou toch wel komen en dit vond ze ook zeer leuk. Aris legde haar andere hand over zijn schouder op zijn rug.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:26 pm
Desh grijnsde tussen twee kussen door "Tja, ik ben het daarmee eens, daar is helemaalneits mis mee" hij kuste haar liefdevol en streek emt zijn ahanden langs haar lichaam. "Onze kamer is boven, als je het weten wil"
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. ma jan 31, 2011 11:32 pm
Aris keek hem aan. 'Hmm. Die wil ik eigenlijk wel zien.' zei ze glimlachend terwijl ze hem nog een keer kuste. Ze glimlachte liefjes naar hem en kust ehem op zijn wang. Ze vond dat hij het geweldig gedaan had al die tijd. En ze was heel erg trots op hem.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 01, 2011 3:19 pm
Desh strek langs haar wang "Daar kunnen we dan wel wat aan gaan doen" hij glimalchte en streek langs haar wang "Een nadeel is dat ik hier de tap neit op kan vliegen" hij pakte haar bij haar arm en begon riching de trap te lopen. "Maar lopen zal wel lukken"
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 01, 2011 5:14 pm
Aris glimlachte. Zeliep zonder moeite met hem mee. 'Je overleeft het wel, dat lopen. Je raakt er wel aan gewend hoor.' zei ze plagend tegen hem. Aris was heel blij dat ze voor Desh gekozen had, of eigenlijk, dat haar gevoel dat edaan had. Ze voelde zich zo goed en vrij en vertrouwd bij hem. Een verliefde glimlach liep van oor tot oor zoals ze wel eens zeiden.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 01, 2011 5:30 pm
Desh duwde toen ze boven waren de slaapkamerdeur open. Er stond een mooi tweepersoons bed met witte lakens. Verder had het een eigen badkamer en een ruime kleerkast "Het is nog een beetje standaard, amar ik weet eenmaal niet wat jij graag hebt" hij glimalchte naar haar
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 01, 2011 5:54 pm
Aris glimlachte en keek rond. 'Het is prima. Veranderen kan altijd nog maar de belangrijkste dingen staan er. Ik ben trots op je..' zei ze glimlachend. Ze sloeg haar armen weer om hem heen en kuste hem. Aris streek door zijn haren heen en liet hem weer even los, zijn lippen dan alleen. Haar armen hield ze verliefd om hem heen geslagen.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 01, 2011 6:05 pm
desh gooide de deur achter hen in met telekinese. Hij kuste haar terug en hield zijn armen om haar heen. "Ik ben daar blij mee" zei hij zacht. Hij begon emt haar richting het bed te lopen en legde haar er voorzichtig op. Hij kust ehaar in ahar nek.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. di feb 01, 2011 11:34 pm
Aris glimlachte toen ze op het bed lag, het lag zacht. Prettig. Ze trok Desh dicht tegen zich aan. Ze had zulke momenten gemist. Toen ze zwanger was van Leo had ze er niet echt heel veel zin in gehad maar datwas wel weer veranderd. Ze rook zijn heerlijke geur en glimlachte. Ze streelde zijn rug en zijn zij. Een glimlach lag nog steeds op haar lippen.
Desh Level 3
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 02, 2011 9:09 am
Desh glimalchte lief naar haar en liet zich gewillig naar haar toe trekken. Hij kuste haar liefdevol. Hij moest eerlijkwezen, hij had het wel een beetje gemist. Maar het was het allemaal waard. Leo was eht waard zo lang te wachten voor haar en om met Kiyo te leren omgaan.
Aris Level 4
Onderwerp: Re: Zyliam - Stegiastan. wo feb 02, 2011 6:56 pm
Aris kuste hem terug en ging even door zijn haren. 'Ik heb jou gemist..' fluisterde ze zachtjes. Niet doelend op zijn aanwezigheid, maar op dit. Aris glimlachte en kuste hem in zijn nek. Ze streelde hem zachtje. Leonardo was het allemaal waard geweest. Maar ze wilde toch ook wel weer heel graag weer eens zoiets hebben.