Techaye
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Techaye

A world in the future, a world that needs your help.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Narcissen & Anjers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rubin
level 2
Rubin


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 26

Narcissen & Anjers Empty
BerichtOnderwerp: Narcissen & Anjers   Narcissen & Anjers Emptydi feb 01, 2011 5:20 pm

een verhaal waar ik aan begonnen ben op school, mijn vriendin vond dat ik erg volwassen schreef :3
dit is alles wat ik in net heb van Hoofdstuk 1 de rest is nog klad

Narcissen & Anjers Narcissenenaanjers

I Het grasveld.


Langzaam opende ik mijn grote, hemelsblauwe ogen, maar ik moest ze meteen weer sluiten omdat de zon er recht in scheen. Ik draaide mijn hoofd weg van de lucht boven me zodat ik mijn ogen kon openen zonder door de zon geplaagd te worden. Om me heen rook het naar gras en bloemen, waar was ik... Voor zover ik zelf wist lag ik in mijn hemelbed op mijn eigen vleugel van het landhuis,niet op een grasveld. Ik schoot recht overeind toen ik bedacht dat hier vast dieren zaten, vieze dieren, en nog erger, hun ontlasting... Ik haatte alles wat de natuur te bieden had, behalve bloemen, ik was niet voor niets naar een vernoemd, maar vooral dieren, en hun vlooien, wat ook weer dieren waren. Ik wilde niets liever dan weg van hier, terug naar de bewoonde wereld. Ik stond op, heel langzaam door mijn stijve ledematen. Ik had geen idee welke kant ik op moest, maar achter me was een bos, en dat leek me niet al te positief, dus liep ik recht vooruit. Het was een lange reis door het hoge gras en de vele bloemen, waar ik wel even aan moest ruiken voor ik verder liep.
Na ongeveer een uur lopen was ik meer dan uitgeput en waren mijn schoenen, benen en de onderkant van mijn jurk geel van het stuifmeel dat hier door de lucht zeefde. Ik wreef wat slaap uit mijn ogen en veegde wat gouden krullen uit mijn vermoeide gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Narcissen & Anjers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Techaye :: Spam en andere dingen :: Verhalen-
Ga naar: